איך לבחור מכשיר קוטל יתושים מוצלח

קוטל יתושים הינו אחד המוצרים היותר נפוצים בכל בית ועסק בישראל. מדובר על מוצר מהפכני אשר תוכנן למטרה אחת והיא לקטול יתושים ומזיקים אחרים אשר פוגעים בבריאות האדם. קוטל יתושים הינו מוצר מאוד פשוט ויעיל אשר משתמש בטכנולוגיה של אולטרה סגול המושכת את היתושים אל תוך המכשיר ושם מתבצעת פעולת הקטילה בדרכים שונות ובעיקר אפקטיביות אשר תורמות לשגרת חיים נוחה, בטוחה ושקטה מיתושים.

כיצד לבחור מכשיר קוטל יתושים איכותי

כיום בשוק ישנם מגוון רחב מאוד של מכשירים לקטילת יתושים אך חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות. יש לבחור את המכשיר הטוב ביותר עבורכם על בסיס הפרמטרים הבאים:

  1. כיסוי שטח הפעולה – כאשר אתם מעוניינים לרכוש קוטל יתושים, עליכם לבחון את גודלו ואת מידת התאמתו לאזור בו אתם מעוניינים שהוא יעבוד כלומר, קוטל יתושים קטן, אינו יכול להשתלט ולמגר בעיות יתושים, באזורים גדולים ונרחבים וזאת מפאת ממדיו הקטנים והמוגבלים לשטחים קטנים. כאשר אתם מתכוונים לרכוש קוטל יתושים, עליכם לקרוא את הוראות היצרן ולראות מהו שטח הכיסוי שלו ובכך לראות האם מדובר במוצר אשר מתאים למקום בו אתם מעוניינים לתלות אותו, או שמא לרכוש מכשיר אחר בעל שטח כיסוי גדול יותר אשר יבצע את עבודתו ביתר אפקטיביות.
  2. בטיחות השימוש – כאשר מעוניינים לרכוש קוטל יתושים איכותי אשר יבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר, חשוב לרכוש מכשיר אשר עומד בכל התקנים הבטיחותיים אשר יבטיחו שימוש בטוח ויעיל. יש לרכוש מכשיר עשוי מחומרים בטיחותיים כאשר ישנה חשיבות לקוטל יתושים אשר עשוי מחומרים ללא מרכיבי BPA או כל כימיקלים אחרים העלולים לפגוע ולסכן תינוקות וחיות מחמד. יש להקפיד היטב על רכישת קוטל יתושים בטיחותי לסביבה בו הוא נמצא.
  3. עיצוב המכשיר – קוטל יתושים הפך בשנים האחרונות למכשיר נפוץ מאוד כמעט בכל בית בישראל וזאת כתוצאה מהאקלים החם אשר שורר במדינה המביא עמו יתושים רבים המהווים מטרד ועלולים לפגוע ולהסב נזק בריאותי לבני האדם. אם בעבר מכשירי קוטלי יתושים היו בעלי עיצוב מגושם ובנאלי, כיום ישנם קוטלי יתושים בעלי עיצוב מרשים המתמזג עם העיצוב הביתי ומהווים רהיט ביתי לכל דבר. חשוב מאוד לא להתפשר על עיצוב קוטל יתושים אלא לרכוש אחד כזה אשר יהווה תוספת עיצובית מרשימה לבית.
  4. מיכל לאיסוף היתושים – קוטלי יתושים, מגיעים עם מיכל לאיסוף היתושים לאחר מותם באמצעות המכשיר. ישנם קוטלי יתושים, אשר מכלי האיסוף שלהם מאוד נוחים להוצאה, ריקון והחזרה למקום ללא כל בעיות וקשיים. מצד שני, ישנם קוטלי יתושים אשר מגיעים עם מכלי איסוף בעייתיים אשר אינם נוחים להוצאה וריקון היתושים לפח ומערימים קשיים בתפעול המערכת כך שנוצר מצב שהיתושים אינם נופלים אל תוך מיכל האיסוף ומתפזרים בתוך המכשיר ואינם מאפשרים גישה נוחה להוצאתם ולכן יש צורך במכשיר אשר מאפשר נוחות מקסימלית בריקון מיכל האיסוף ללא כל בעיה וקושי בפעולה. 
  5. לרכישת המוצר נא ללחוץ על הקישור הבא