חורף הגיע?? יש לכם מחדש בדים מקצועי

 

כאשר הערב נהיה קריר והעלים מתחילים לנשור מהעצים, זה הזמן להוציא את הסוודר ושמיכות הצמר מאחסון הקיץ שלהם. אך כמה מתסכל לגלות שעל הסוודרים הכי אהובים ושמיכות הצמר הכי מפנקות סובלים מתופעה הנקראת ׳כדורי בד׳ המכערים אותם ומונעים מאיתנו להשתמש בהם. אך בטרם תשליכו אותם לפח, דעו שיש פתרון. מסיר כדוריות בד ומוך יהפוך את החורף שלכם למפנק במיוחד מבלי שתצטרכו להוציא כסף רב על חידוש המלתחה.

 

כדוריות בד

כדוריות בד הינן תוצאה של כביסות מרובות, שחיקת בדים ולעיתים גם איכות נמוכה של הבד עצמו. הן מופיעות בדרך כלל על בד עתיר סיבים כגון צמר, קטיפה, שניל, סריגי כותנה או אנגורה, ועלולים להרוס בגדי מותגי על, שמיכות ומצעים. קשה למנוע את הופעת כדורי הבד, אשר לעיתים קורים רק בשל לבישה ממושכת של הבגד ושחיקת השרוול במותן.

 

הפתרון המושלם לכדוריות בד

חברת פיקסוניק מתמחה בפתרונות מעוצבים להפליא אשר יהפכו את הסרת כדוריות הבד לקלה ומהנה במיוחד. מסיר הכדוריות שלנו כל כך יפה שלא תרצו להסתיר אותו במגירות אלא להציב אותו בגאווה בארון או על השידה, והוא גם יעיל ביותר. שיטת הפעולה שלו מזכירה מכונת גילוח, באמצעות להב נירוסטה המסתובב במהירות ׳יגולחו׳ כדוריות הבד והמוך ויותירו את הבד חלק כחדש. המכשיר כולל מיכל לאיסוף המוך ולמניעת פיזורו לחלל החדר למניעת גירוי ואלרגיות. התוצאה תהיה חידוש בד מושלם, חלק ונאה כאילו נקנה זה עתה.

 

מסיר כדוריות הבד

מתאים לבגדים, מצעים, שמיכות וריפודי בד של רהיטים, ותורם רבות לרענון  ולחידוש המראה שלהם. האחיזה הנוחה תאפשר לכם להגיע גם לפינות מרוחקות. המכשיר חשמלי וניתן לטעינה שלאחריה יוכל לעבוד במשך כשעה וחצי. הוא מגיע עם אחריות לשנה וניתן לבחור בין ירוק זית לוורוד לטעמכם האישי.

 

קצת עלינו

פיקסוניק הינה חנות אינטרנטית למוצרים המיועדים להקל על חיינו ולעשות אותם קצת יותר קלים עם דגש על עיצוב תעשייתי נעים לעין שלא תרצו להסתיר בארונות השירות. המוצרים שלנו נבדקו ונמצאו יעילים, ונמכרים מסביב לעולם. אנחנו מוכרים את המוצרים שלנו בסיטונאות וליחידים ובמשלוחים לכל חלקי הארץ, באמינות ובאחריות.

 

כיצד לרכוש?

באמצעות כניסה לאתר תוכלו להזמין את המוצרים המעולים שלנו שיגיעו במשלוח עד פתח הבית בתוך ארבעה ימי עסקים.

 

לסיכום

מסיר כדוריות הבד שלנו ירענן ויחדש לכם את הבגדים, המצעים, השמיכות והרהיטים במהירות ללא מאמץ, תוכלו להפרד לשלום מכדוריות הבד המקלקלות לכם את הסוודרים ושמיכות הצמר וליהנות מחורף חם, נעים וחמים ללא דאגות. חברת פיקסוניק משווקת מוצרי נוחות מעוצבים אשר יהפכו את החיים שלכם ליותר קלים. את המוצר תוכלו לרכוש באתר שלנו וליהנות ממשלוח עד הבית במשך ארבעה ימי עסקים, אחריות ואמינות ללא פשרות.