מעוניינים להסיר כדוריות בד? אתם לא לבד!

 החורף מתקרב, זה הזמן לסדר מחדש את ארון הבגדים ולהתכונן ללבוש את הסוודרים הכי יפים, איזה כיף !

אבל, כמו כולם, סביר להניח שגם אתם תגלו על גבי פריט הלבוש האהוב- את המוך, הגולגולים או כדוריות הבד הקטנות, המפריעים להנות מנראות הבגד ואף מהמרקם שלו. ואם זה אכן קרה, מסיר מוך חשמלי,המכונה גם מסיר כדוריות בד וגולגולים, הוא מוצר חדשני שחשוב שתכירו- המוצר אשר יסייע בעת צרה ! כדוריות בד? מוך? גולגולים? מה בעצם אנחנו מסירים? מוך הוא הצטברות גלויה של טקסטיל, אשר הופעתה על בגדים ורהיטים או כל מוצר טקסטיל המורכב מסיבים קצרים רבים, עלולה לפגוע במראה שלו. בין אם מדובר בסוודרים או פריטי לבוש, צמר או כותנה, שטיחים, מצעים, מגבות, וילונות או ספות - הצטברות מוך נראית כמו כדוריות קטנות )כדוריות בד( או "גולגולים" ובאופן טבעי תגרום לפריט להיראות ישן ובלוי.

מסיר מוך מבגדים

עם הסרת המוך מבגדים באמצעות מסיר מוך חשמלי, נהפוך בקלות את הבגד או הרהיט, לממש כמו חדש! כבר אין צורך לזרוק בגדים יקרים לפח או את הבית לרהט מחדש ואף הפעולה עצמה אינה ארוכה או מייגעת. ברגע בו גיליתם כדוריות בד קטנות על גבי הפריטים האהובים שלכם, מסיר כדוריות בד וגולגולים- מסיר מוך חשמלי, יעשה את העבודה: צורתו, מזכירה מעט מכונת גילוח ואף אופן הפעולה די דומה.

ברגע בו נעבור בעדינות ובתנועה מעגלית על הפריט הרצוי, נראה אותו מתחדש ממש לנגד עינינו. מסיר מוך חשמלי- חושבים על הסביבה בעבר, רולר להסרת סיבים או גלגלת לניקוי בדים ומשטחים, שימשו כמסיר כדוריות בד וגולגולים. על הרולר או הגלגלת גליל עם דפים דביקים, המדביקים אליהם את המוך וכדוריות הבד שאינן רצויות- כשנגמר הדבק יש צורך להחליף את הגליל, או לחלופין, לרכוש רולר או גלגלת חדשים. מסיר מוך חשמלי לעומת זאת, הינו רב-פעמי ונועד לשרת אתכם שנים ארוכות.

 

אופן השימוש במסיר מוך חשמלי

בזמן השימוש, בדומה לשואב אבק, יצטברו כדוריות הבד במיכל קטן בתוך מסיר המוך, מיכל אותו ננקה בקלות- ונמשיך להשתמש במוצר שוב ושוב. ל- FIXSONIC מסיר מוך חשמלי איכותי, המסוגל לפעול כשעה וחצי ברצף, בטעינה של כשעתיים בלבד! מסיר המוך עמיד, אינו יקר, נייד וקומפקטי, כך שיעמוד לרשותכם תמיד, מתי שתרצו והיכן שתרצו. מסיר כדוריות בד וגולגולים- לא מה שחשבתם אם השקעתם בבגדים באיכות הגבוהה ביותר, אין סיבה שתתפשרו על התחזוקה שלהם! למסיר כדוריות בד וגולגולים, מגוון יתרונות נוספים, אותם בהחלט חשוב להכיר:

  • חידוש הבגדים במהירות וביעילות- מסיר מוך חשמלי, מסיר כדוריות בד וגולגולים ביעילות מקסימלית, מהירות וללא כל מאמץ, כך שאת התוצאות תראו באופן מיידי.
  • נוחות לצד איכות- למוצר החדשני מבית FIXSONIC ידית אחיזה נוחה במיוחד, בראשה כפתור להפעלה וכיבוי. להב נירוסטה חד רוטט ומיכל קל לניקוי, אף יבטיחו שחידוש וניקיון הבגדים והבדים יתבצע בקלות ועל הצד הטוב ביותר!
  • ניידות וקומפקטיות- מסר מוך חשמלי הינו קטן וקל משקל, עם סוללה איכותית המאפשרת שעה וחצי של עבודה רציפה.
  • לכל סוגי הבד, לכל אחת ולכל אחד- בעת השימוש, מסיר מוך חשמלי מסיר כדוריות בד וגולגלים מבלי לפגום את הבד ומבלי למשוך ולמתוח אותו יתר על המידה. המוצר בטוח לשימוש, אינו מצריך מיומנות או ניסיון ואף מתאים לכל סוגי הבדים- כך שכל אחד ואחת יהנו ממנו לשנים רבות.

FIXSONIC   הינה חנות אינטרנטית המשווקת מוצרים יצירתיים וחדשניים אשר כבר הוכיחו את עצמם ברחבי העולם, לקהל הישראלי. המוצרים האיכותיים של FIXSONIC  מגיעים עם 12 חודשי אחריות ובמשלוח מהיר לכל רחבי הארץ. למידע נוסף ולכל שאלה, מוזמנים ליצור איתנו קשר

לרכישה נא ללחוץ על הקישור הבא