קיץ הגיע ולא מפסיקים להתגרד, תכירו קוטל היתושים המומלץ

 

הקיץ כבר מעבר לפינה, ויחד איתו היתושים המעצבנים. נכון שהקיץ היא העונה האהובה ביותר על הישראלים, אבל היתושים הם אחד החסרונות הגדולים ביותר שלו. לכל אחד יש חבר או בן משפחה שבמשך הקיץ מסתובב עקוץ ומתגרד, ולא ישן בלילות. השנה תוכלו לפנק אותו ולקנות לו קוטל יתושים לחדר שיסייע לו לישון בשקט.

 

?אילו קוטלי יתושים קיימים בשוק

קוטלי היתושים הקיימים בשוק מחולקים לשני סוגים עיקריים: קוטל יתושים לגינה או קוטל יתושים לחדר. מדובר למעשה על קוטל יתושים חשמלי שמושך את היתושים אליו בטכניקות שונות. היתושים מגיעים לקוטל במקום לגופם של בני האדם הסמוכים והקוטל משמיד אותם.

 

קוטל יתושים מומלץ

לקראת הקיץ ערכנו עבורכם בדיקה מקיפה וחיפשנו אחר קוטל יתושים מומלץ ואיכותי במיוחד. באתר פיקסוניק (Fixsonic) תוכלו לרכוש קוטל יתושים לחדר או לגינה. בדקנו עבורכם את המוצרים והכנו לכם סקירה כללית, לפרטים נוספים אתם מוזמנים כמובן להיכנס לאתר.

 

קוטל יתושים לגינה

מדובר על מלכודת אלקטרונית בטכנולוגיית לד חדשנית המחקה את הטמפרטורה של גוף האדם ומפתה את היתוש להגיע אל תוך מיכל האחיזה שלה. קוטל היתושים פעיל ללא חיבור לחשמל ואינו מרעיש, הוא בטוח לשימוש בסביבת חיות מחמד וילדים, קל לניקוי, אינו רעיל או מסריח, ואינו מכיל חומרי הדברה שונים. מדובר על מכשיר מעוצב בעל מראה אלגנטי ונקי. המכשיר מתפרק ומאפשר ניקוי של תא הלכידה בלי צורך לגעת ביתושים. המזיקים והחרקים שנלכדו נכנסים למגירה נשלפת שנמצאת בתחתית הקוטל וניתנת לניקוי ולשטיפה.

 

קוטל יתושים לחדר

מדובר על מכשיר שקט וייחודי, המכשיר עשוי מסיליקון רך ללא חומרים מסוכנים. המכשיר מתאים במיוחד לחדר שינה ואינו מסוכן לתינוקות, ילדים קטנים, או חיות מחמד. המכשיר גם מתאים לשימוש כמנורת לילה או כמנורה שולחנית והוא כולל חיישן שקיעה. המכשיר שקט לחלוטין ולא יעיר אתכם בלילה. הוא מושך את היתושים והחרקים בעזרת שימוש במספר טכנולוגיות לכידה המגיעות לרדיוס משיכה פעיל של עד כ- 50 מטרים! לקוטל שליטה אופטית חכמה והוא נדלק ונכבה אוטומטית בהתאמה למצב התאורה כך שהוא חסכוני באנרגיה.